Monday, April 14, 2008

I'm Back!















I'm Back! After a long hiatus from photography, I'm definitely back from long hibernation. Yes, I've migrated to Kwanon, which is hmmm...OK la, not bad. But L lens? One word to describe it..Fantastico! Seriously, give it a try, & you'll appreciate it. I know I am.

For the rest of my daily photo bullshit...you can view it HERE

3 comments:

Jingga Studies said...

yoooooooo tyco!!! alriteeeee! what a pleasant surprise!!!!

ape citer?? ish long time ha...banayak kena catch up niiiii...

ko pakai camera ape sekarang?? dah migrate to kwanon?? nice photos man!!!! hahaha teringat time kita ambik potrait pakai slides and makeshift reflactor dulu tu...hahahhaha ...ish best2!

aku dah usha flickr ko..canggih la ..besaq dah anak ko!...and eh mates 9 pun ade..kat mana gathering tu...pak lan dah balik msia ke? bocop semakin bulat ha??? yg laki2 lain tu sapa ha? pakwe2 deorg ni ke haha!

ok taiko panjang pulak macam email, baik aku email je !!! keke

ps Lin kim salam!!!!

Celik's Blog said...

Ya ya aku dah murtad from Minolta a.k.a Konica-Minolta a.k.a Sony. Lama sgt tunggu la Sony, last2 aku cabut la, not worth the wait. Plus the strong force of the White 'L' lens, cair woo. So my next mission: kumpul 'L' lens byk2 hahaha. So far baru 2 in collection. Skarang aku pakai 40D je, nak beli full-frame kopak la. Lama siot aku tak pegang slr, mula2 pakai balik gambar bodoh gila, depress aku, the same feeling mcm post-stroke patient, frustrated, depressed, kakakaka. But one thing, we started from film era, I still shoot like we used to shoot masa film, that is every shutter count must give good result , button 'delete' tu almost non-existence. Time tu we'll appreciate the experience back then . Skarang baru la dpt asah2 balik skit mata aku. Bila ko nak capai slr balik wei??
MATES9 tu kat rumah Ila kat Sunway Semenyih, a day after General Election, after the 'Political Tsunami'. Pak Lan & Ayat balik for 2 weeks je, so good timing diaorang dpt dtg masa tu. Yg laki2 lain tu laki Ila, Nizar & Itasan punya husband masing2.

Jingga Studies said...

woo 40d! ramai org pakai 40d..+ good review lagi tu....aku tak angkat lagi dslr..tapi currently pakai canon gak..powershot g9..compact but has manual fx etc..quite ok laaa...and yes kita punye experience on films banyak membantu! .....upload la gambar2 ko pasti canggih2 punye...ok la cabut dulu..ish ni yg teringin nak ber slr jusgak ni...iiissshhhh!